23 Haziran 2026 Salı

İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik’in Kütahya ziyareti kapsamında gerçekleştirilen karşılama programı, Kütahya Belediye Başkanımız Eyüp Kahveci’nin katılımıyla gerçekleştirildi.

2020-2023 yılları arasında Kütahya Valiliği görevinde bulunan ve görev süresi boyunca şehrimizin gelişimine katkı sunan önemli çalışmalara imza atan İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, şehrimizdeki programları kapsamında il protokolü tarafından karşılandı.

Valilik önünde gerçekleştirilen karşılama programında il protokolü, Bakan Yardımcısı Ali Çelik ile bir araya geldi. Kütahya Valisi Musa Işın’ın makamında gerçekleştirilen ziyarette şehrimizin gelişimine katkı sağlayacak projeler ve yatırım süreçleri değerlendirildi.

Karşılama ve ziyaret programı, karşılıklı değerlendirmeler, iyi dilek temennileri ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Görüntülenme sayısı: 86